Consilii spital
Alegeri Consiliul etic al SCR în perioada 19.06.2024-20.06.2024
În atenția personalului medico-sanitar al spitalului - click aici
În atenția șefilor de secție structuri compartimente - click aici
În atenția asistenților șefi - click aici
Anexa BV1-MEDICI UMF - click aici
Anexa BV2-MEDICI RETEA - click aici
Anexa BV3-ASISTENTI MEDICALI - click aici
Proces verbal cu ocazia alegerii membrilor Consiliului de Etica din cadrul Spitalului Clinic de Recuperare - click aici
Membrii permanenți:
SL Dr. Radu Rosu - medic integrat clinic
Dr. Ana Mosila
Dr. Mihai Puiu
Dr. Ecaterina Pitea
Andrea Croitor
As. med. Violeta Chifor
Consilier Juridic Pavel Plaian – invitat fără drept de vot
Jr. Ing. Consuela Galea – secretar fără drept de vot
Membrii supleanți:
Conf. Dr. Viorela Ciortea - Medic integrat clinic
Dr. Angela Cordos
Dr. Ariana Patac
Dr. Oana-Valentina Harsa
As. Med. Lidia Mora
As. Med. Carmen Salomie
Av Mihail Croitoru – invitat fără drept de vot
Ec. Raluca Crisan - Secretar fara drept de vot
Program de consiliere etică:
Miercuri între 12:00 – 13:00
2017:
Aviz 4037 / 07.06.2017 - click aici
Hotarare 4036 / 07.06.2017 - click aici
Hotărârea 6221 / 28.08.2017 - click aici
Hotărârea 8439 / 15.11.2017 - click aici
Anuarul etic 2017 - click aici
2019:
Aviz 5064 din 03.06.2019 - click aici
Hotărârea 5065 din 03.06.2019 - click aici
Hotărârea 5175 din 05.06.2019 - click aici
Anuarul etic 2019 - click aici
2020:
Aviz 6806 / 29.06.2020 - click aici
Hotărârea 6805 / 29.06.2020 - click aici
Aviz 8049 / 06.08.2020 - click aici
Anuarul etic 2020 - click aici
2021:
Aviz 5817 din 08.06.2021 - click aici
Anuar etic 2021 - click aici
2022:
Hotararea 10168 din 20.06.2022 - click aici
Aviz 10169 din 20.06.2022 - click aici
Anuar etic 2022 - click aici
2023:
Aviz 10631 din 21.06.2023 - click aici
Implementarea masuri LEF - click aici
Comunicare masuri LEF - click aici
Sesizare LEF - click aici
Anuar etic 2023 - click aici
Rezultate feedback
Rezultate FB iulie 2024 - click aici
Rezultate FB iunie 2024 - click aici
Rezultate FB mai 2024 - click aici
Rezultate FB aprilie 2024 - click aici
Rezultate FB martie 2024 - click aici
Rezultate FB februarie 2024 - click aici
Rezultate FB ianuarie 2024 - click aici
Rezultate FB ianuarie 2023 - click aici
Rezultate Februarie 2023 - click aici
Rezultate FB martie 2023 - click aici
Rezultate FB aprilie 2023 - click aici
Rezultate FB mai 2023 - click aici
Rezultate FB iunie 2023 - click aici
Rezultate FB iulie 2023 - click aici
Rezultate FB august 2023 - click aici
Rezultate FB septembrie 2023 - click aici
Rezultate FB octombrie 2023 - click aici
Rezultate FB noiembrie 2023 - click aici
Rezultate FB decembrie 2023 - click aici
1. Director medical: Bodizs Gyorgy - presedinte
2. Prof. Dr. Dana Pop
3. Dr. Stănescu Ioana
4. Dr.Rodica Ungur
5. Dr. Irsay Laszlo
6. Prof. Dr.Dan Cosma
7. Prof.Dr. Alexandru Georgescu
8. Dr. Trisca Rares
9. Dr. Filip Nicolae
10. Dr. Burghelea Bianca
11. Dr. Pascaru Camelia
12. Dr. Ciortea Viorela
13. Dr. Barnea Laurențiu
14. Dr. Ilea Maria
15. Dr. Patac Ariana
16. Farm.Sandra Mărginean
17. As. med. Irinca Ioana
18. Invitat: Manager Dr. Sanda Patrichi
19. Invitat Ing.Jr. Consuela Galea – sef SMCSM
Atributii Principale conform legii nr.95/2006 privind reforma in domeniu sanatatii ART.186(4)
-Imbunatatiirea standardelor clinice si a modelelor de practica in scopul accordari servicii medicale de calitate si a cresterii gradului de satisfactie al pacientilor
-Monitorizarea si evaluarea activitatii medicale desfasurate in spital in scopul cresterii performantelor profesionale si a utilizarii eiciente a resurselor alocate
-Inainteaza comitetului director propuneri privind utilizarea fondului de dezvoltare al spitalului
-Propune comitetului director masuri pentru dezolvatrea si imbunatatiirea activitatii spitalului in conordanta cu nevoile servicii medicale ale populatiei conform ghidurilor si protocoarelor de practica medicala
-Paricipa la dezolvatrea sistemului de control intern managerial al spitalului
1. Componența Consiliului Științific:
Președinte:
- Prof.Dr. Dana Pop;
Membrii:
-Sef. Lucr. Dr. Ileana Matei;
-Prof.Dr. Dan Cosma;
-Conf. Dr. Gabriela Dogaru;
-Conf. Dr. Ioana Stănescu
Secretar:
-Dr. Constanța Nour
2. Date de contact: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
3.Atribuțiile Consiliului Științific
(1) Asigura planificarea strategica in domeniu de competenta,definind obiectivele strategice ale Cercetarii stiintifice medicale din spital in concordanta cu prioritatile, obiectivele si activitatile specifice ERA (European Research Area);
(2) Fundamenteaza,elaboreaza si actualizeaza anual politicile si strategiile in domeniul cercetarii stiintifice medicale din cadrul sectiilor clinice ale spitalului;
(3) Coordoneaza activitatea didactica de cercetare stiinfitica medicala si cea de educatie medicala continua;
(4) Aplicarea/monitorizarea/evaluarea politicilor necesare realizarii obiectivelor nationale privind cercetarea stiintifica medicala;
(5) Aproba, impreuna cu Comisia de Etica activitatea stiintifica desfasurata in cadrul spitalului si implicit a lucratorilor stiintifice care urmeaza sa fie publicate;
(6) Tine evidenta si participa la evaluarea cercetarii decurgand din modalitatea de validare (publicare, granturi, contracte de cerere, studii clinice);
(7) Centralizeaza datele privind rezultatele cercetarii;
(8) Coordoneaza elaborarea si actualizarea protocoalelor terapeutice corelat cu ghidurile medicale;
(9) Coordoneaza manifestarile stiintifice organizate de spital;
(10) Contorizarea publicarii articolelor de specialitate care au afilierea spitalului;
(11) Informeaza personalul asupra calendarului manifestarilor stiintifice;
(12) Tine evidenta participarii la manifestari stiintifice nationale si internationale;
(13) Coordoneaza si asigura colaborarea din punct de vedere siintific cu UMF Cluj, precum si cu organizatii profesionale medicale nationale si intrernationale;
(14) Dezvoltarea resursei umane inalt perfomante a spitalului si promovarea cercetarii de excelenta si domeniile medicale prioritare la nivel national si european;
(15) Implicarea structurilor medicale cu activitate de cercetare in cresterea vizibilitatii stiintifice a spitalului;
- Componența Comisiei de etică, evaluare si asigurare a calității studiilor clinice:
- Prof. Dr. Dana Pop – Președinte;
- Conf. Dr. Gabriela Dogaru;
- Conf. Dr. Ioana Stănescu;
- Conf. Dr. Ileana Matei;
- Conf. Dr. Laszlo Irsay;
- Jr. Pavel Plaian – secretar.
- Atributiile principale ale Comisiei:
- primește, spre analiză proiectele studiilor clinice;
- ține evidența studiilor clinice cu beneficiu terapeutic desfășurate în spital, specifice fiecărei secții în parte, inclusiv studiile clinice în domeniul fiziokinetoterapiei, balneologiei și recuperării medicale;
- analizează respectarea regulilor de etică a cercetării;
- analizează respectarea drepturilor pacientului și a confidențialității datelor personale ale acestuia;
- își formulează opinia înaintea începerii oricărui studiu clinic pentru care a fost solicitată;
- emite Avizele etice, necesare desfășurării studiilor clinice
- Solicitarea emiterii unui Aviz etic
- În vederea obținerii AVIZULUI Comisiei de etică, evaluare si asigurare a calității studiilor clinice, necesar pentru desfășurarea unui STUDIU CLINIC în cadrul Spitalului Clinic de Recuperare Cluj Napoca, investigatorul principal (solicitantul) trebuie depună la Registratura spitalului o CERERE, în atenția Comisiei de etică evaluare si asigurare a calității studiilor clinice, care trebuie să conțină cel puțin următoarele informații:
- numele și prenumele investigatorului;
- adresa de email și nr. de telefon;
- calitatea acestuia (medic, doctorand, etc);
- numele conducătorului de doctorat (pentru doctoranzi);
- titlul studiului clinic;
- descrierea pe scurt a obiectivelor studiului clinic;
- perioada estimată de desfășurare a studiului în cadrul spitalului;
- structura medicală în care se va desfășura studiul;
- îndrumătorul/coordonatorul investigatorului, din cadrul spitalului, dacă este cazul;
- solicitarea de emitere a AVIZULUI Comisiei de etică evaluare si asigurare a calității studiilor clinice pentru desfășurarea studiului clinic.
- La cererea menționată mai sus, investigatorul trebuie să ANEXEZE următoarele documente:
- Protocolul studiului clinic (document care descrie obiectivul/obiectivele, concepţia, metodologia, aspectele statistice şi organizarea studiului clinic);
- Declarație pe propria răspundere privind derularea studiului clinic doar cu obținerea în prealabil a consimțământului informat al pacientului și de asumare a obligațiilor referitoare la protecţia datelor cu caracter personal (conform modelului anexat mai jos);
- Copie după legitimația de doctorand sau contractul de studii universitare de doctorat, unde este cazul;
- Curriculum Vitae, pentru investigatorii care nu sunt angajați ai spitalului;
- Broșura investigatorului (unde este cazul);
- Modele de formulare sau chestionare ce vor fi date pacienților (dacă este cazul);
- Cererea însoțită de anexe poate fi transmisă și la secretarul Comisiei de etică, evaluare si asigurare a calității studiilor clinice, pe adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Dacă sunt solicitări de modificare sau completare a documentelor, acestea vor fi transmise pe email solicitantului, care va trebui să opereze modificările și să le evidențieze, iar documentul modificat va fi retransmis comisiei.
- După obținerea avizului, secretarul comisiei va înștiința investigatorul, pe email sau telefonic despre posibilitatea de ridicare a acestuia, în original, de la biroul juridic.
- Avizul Comisiei va fi ridicat de către investigator de la Biroul Juridic, situat la parterul Corpului A al spitalului, camera 18A.
REGULAMENT privind modul de organizare şi funcționare al Comisiei de etică evaluare si asigurare a calității studiilor clinice - click aici
Declaratie pe propria raspundere - click aici